JJuu, tnää koulussa oli kiwa puhuttelu kaikille meiän luokkalaisille tyttöille paitsi mulle ja Jannalle, eli mun nimi on Jenna ja mun kamun nimi on Janna. No se puhuttelu kesti reilut 45 min ja sillä välin meiän "ihanaihana"  apuope, joka on ihan vidun tiukka, nii sitte niin huusi mulle ja kaikille, että kiwakiwa, oli vastannu tehtävään oma mielipide kohtaan, ett en tiiiiä, nii voi vattu se tulleee sillee, että " Jenna, mitä sulla tossa lukkee ?" hetken hiljaisuus " Ethän sä voi tolleen vastata, sun pittää siihen ny jottai sanoa, että ei tollee voi. " mää sitte sille vaa että "No jos mun mielipide on mitäänsanomaton, nii enkö mää voi laittaa tohon sitä ?" se kumittaa mun 2 tehtävää, ja toinen oli aika täynnä tekstiä että seuraavasta alan rääkyy sille päin naamaa, vaikka joutuisin jälki-istuntoon, VOI VIDDU MÄÄ VIHHAAN SITÄ V*TUN ARMEIJA-PASKAA.. !" se näyttää ihan joltaki armeija friikiltä C::
JJoo moi vaan. lukkiin biologian kokkeisiin ja NÄIN APINAN <3 1